Wizyta w Zappos

Mój znajomy Darren LaCroix wybrał się ostatnio na wycieczkę po Zappos - firmy, która sprzedaje online obuwie - a jest znana głównie ze swojej misji - "Delivering Happiness", czyli "dostarczanie szczęścia".

Dostarczanie szczęścia nie polega tylko (aż!) na uszczęśliwaniu klientów, byciu szczęśliwym w pracy - ale to cały ruch szczęścia:



O Zappos pisałam już wcześniej tutaj:
http://coach-warszawa.blogspot.com/2014/01/tony-hsieh-i-dostarczanie-szczescia-w.html
http://coach-warszawa.blogspot.com/2014/01/czy-jestem-szczesliwa-szczesliwy-w-pracy.html

A teraz zdjęcia z wycieczki:

To nie jest praktyka każdej firmy, ale Zappos organizuje wycieczki po swojej siedzibie w Las Vegas - można zobaczyć, jak wygląda biuro, porozmawiać z pracownikami i poczuć klimat szczęścia :) Miesięcznie biuro odwiedza 2400 wycieczkowiczów :)




Blue Man Group przygotowało dla Zappos specjalną instalację, która zachęca do kreatywności, do wyrażania siebie przez tworzenie własnego video.




W czasie wycieczki można obejrzeć biurko CEO - Tony Hsieha :)



Tak wygląda biuro:


W 2004 Zappos zarobiło 1 mln w jeden dzień!


A w sierpniu 2006 w ciagu miesiąca 1 bilion $!






Zaproś mnie do wsparcia Twoich marzeń. Zapisz się na bezpłatną pierwszą sesję: Sylwia Zawada, Associated Certified Coach (ACC), Warszawa, tel. 795 069 695 lub e-mail: sylwia.zawada at gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz