Poleć mnie i odbierz 100 zł

Zapraszam do zarabiania razem ze mną. Właśnie startuje mój pierwszy program afiliacyjny.




Program jest bardzo prosty:

  • poleć mnie swoim znajomym
  • za każdą osobę, z którą podpiszę umowę na współpracę coachingową otrzymujesz 100 zł
  • przelew na Twoje konto robię w momencie, w którym otrzymam pierwszą wpłatę od Twojego znajomego
  • Twoj znajomy musi mnie poinformować podczas pierwszej rozmowy/spotkania, że jest z Twojego polecenia

Lokalizacja: spotkania osobiste w Warszawie oraz online (Skype) na cały świat
Język: polski i angielski

Uwaga! Oferta skierowana jest do wszystkich, nie ma znaczenia, czy pracowaliśmy razem coachingowo czy też nie, czy się znamy osobiście czy też nie.

Jeśli pomożesz mi znaleźć klienta, zarabiasz!


Zapraszam na pierwszą bezpłatną sesję coachingową. Porozmawiajmy o tym, co chcesz osiągnąć i jak mogę Cię wesprzeć. Zadzwoń lub napisz: Sylwia Zawada, Associated Certified Coach (ACC), Warszawa, tel. 795 069 695 lub e-mail: sylwia.zawada at gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz