Jak osiągnąć spełnienie zawodowe? - autorska metoda 10 kroków

6 sierpnia, czwartek, godzina 20.00-21.00
Jak osiągnąć spełnienie zawodowe? - autorska metoda 10 kroków
Bezpłatne szkolenie online
Zarejestruj się: TUTAJ


10 kroków do spełnienia zawodowego

Kochani! Z wielką radością informuję, że po 3 latach zgłębiania tematu spełnienia zawodowego - opracowałam własną, autorską, bardzo praktyczną metodę, która w 10 krokach prowadzi do osiągnięcia zawodowej satysfakcji. Już nie mogę się doczekać, żeby podzielić się nią z Tobą - która/y szukasz wytrwale, ale po omacku i na czuja. W końcu mogę Ci przekazać bardzo konkretne narzędzie - mapę, dzięki której określisz:
- gdzie jesteś teraz,
- jakie etapy przed Tobą 
- i jak dojść do celu.

Ostatnie lata spędziłam pomagając ludziom w określaniu odpowiedniej dla nich drogi zawodowej. W tym czasie przeprowadziłam prawie 400 godzin coachingu indywidualnego, przeczytałam niezliczoną ilość publikacji w języku polskim i angielskim, obejrzałam setki wykładów międzynarodowych ekspertów, rozmawiałam z dziesiątkami pasjonatów, którzy kochają to co robią i z tego żyją. Dzięki temu posiadam unikalną wiedzę i doświadczenie w tym obszarze. Chcę się nią podzielić, bo frustracja zawodowa zatacza coraz szersze kręgi, a ja się z tym nie zgadzam, nie chcę żeby tak było. Chcę, żeby praca była źródłem Twojego spełnienia.

Zapraszam Cię na szkolenie, jeśli:

  • domyka się jakiś etap w Twoim życiu, coś w Tobie dojrzało i jesteś już inną osobą... dotychczasowa praca nie jest już adekwatna... potrzebujesz czegoś innego...
  • po prostu męczysz się w obecnej roli zawodowej i masz "syndrom poniedziałku" już w każdą niedzielę od 17.00
  • nie masz żadnej szczególnej pasji, wszystko Cię interesuje, nie potrafisz wybrać, ciągle zmieniasz pracę i znów się nudzisz...
  • jesteś studentem, absolwentem i nie masz na siebie pomysłu


Program szkolenia:

  1. Dlaczego kręcisz się w kółko?
  2. Kryteria pracy dającej spełnienie.
  3. Autorska metoda 10 kroków, które prowadzą do spełnienia zawodowego.
  4. Na którym etapie jesteś teraz?
  5. Jaki będzie Twój kolejny krok?

Jak to będzie wyglądało?

Mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej :) A więc będzie to szkolenie na żywo, podczas którego będę dzielić się moją wiedzą i doświadczeniem, równocześnie wyświetlając prezentację. Będzie można zadawać mi pytania na czacie - pisząc, a ja pod koniec spotkania będę na te pytania odpowiadać głosem.


Prowadząca - Sylwia Zawada, Coach Spełnienia Zawodowego


Pomagam osobom z doświadczeniem osiągnąć spełnienie zawodowe. Z powołania, pasji, talentów, kompetencji. Uważam, że praca ma być manifestacją tego, kim się jest. Posiadam certyfikację ICF ACC, ponad 10 lat pracy w biznesie, w tym 3 lata za granicą. Do tej pory wypracowałam ponad:
- 300 godzin praktyki coachingowej
- 110 godzin szkoleniowych z coachingu
- 1500 uczestników wykładów stacjonarnych: http://youtu.be/kFJPL0hB_oA
- 5700 uczestników szkoleń online
- 2000 osób subskrybujących newsletter: http://goo.gl/stvose
- 30 wypowiedzi eksperckich w mediach:  http://goo.gl/9T5N6N


Zarejestruj się!

Zapisz się na szkolenie niezależnie od tego, czy weźmiesz w nim udział 6 sierpnia o 20.00 czy też chcesz otrzymać dostęp do nagrania. Jeśli zależy Ci na udziale na żywo, zaloguj się kilka minut przed rozpoczęciem szkolenia (6 sierpnia o 20.00), ponieważ wirtualna klasa może jednocześnie pomieścić maksymalnie 50 osób, które wejdą do klasy jako pierwsze. Pozostali otrzymają dostęp do nagrania w ciągu 2-3 dni. Aby się zarejestrować, kliknij:


UWAGA:
Szkolenie nie jest przeznaczone dla coachów.

Rejestracja na szkolenie jest jednocześnie wyrażeniem zgody na otrzymywanie Szczęśliwego Biuletynu i innych informacji mailowych ode mnie. W każdym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji.

Zapraszam na pierwszą bezpłatną sesję coachingową. Porozmawiajmy o tym, co chcesz osiągnąć i jak mogę Cię wesprzeć. Zadzwoń lub napisz: Sylwia Zawada, Associated Certified Coach (ACC), Warszawa, tel. 795 069 695 lub e-mail: sylwia.zawada at gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz