O przekonaniach w radiowej Trójce

8 kwietnia 2014 w Instrukcji Obsługi Człowieka mówiłam o tym, jak przekonania które mamy na temat samych siebie wpływają na to co myślimy, robimy i wywołujemy... Zapraszam!


Posłuchaj audycji (kliknij w link poniżej, a następnie w głośniczek nad zdjęciem):
http://www.polskieradio.pl/9/306/Artykul/1094679,Chcesz-czerpac-radosc-z-zycia-Strzez-sie-wlasnych-mysli

Mówiłam między innymi o prywatnym kłamstwie, "personal lie" czyli nieprawdziwym przekonaniu, które mamy na swój temat i które blokuje nas przed pełnym pokazaniem naszego potencjału:

"Te myśli biorą się z przeszłości, są nam wydrukowane przez rodziców, szkołę, społeczeństwo. Mamy nieuświadomione przekonania, które nas blokują i właśnie takie prywatne kłamstwo to jest jedno z takich przekonań. Nie wiemy, że ono jest i nie pozwala nam realizować marzeń i żyć tak jakbyśmy chcieli. Nawet jeśli osiągamy dużo sukcesów, a mamy takie myśli, sami obniżamy własne znaczenie. Jeśli mam nieuświadomione przekonanie, że nie jestem czegoś wart/warta, to nawet jeśli to dostanę, podświadomie będę działać jak "wewnętrzny sabotażysta". Uruchamia się autodestrukcja i odbiera nam to, co tak naprawdę chcemy, ale czego - jak podświadomie myślimy - nie jesteśmy warci..."

Zaproś mnie do wsparcia Twoich marzeń. Zapisz się na bezpłatną pierwszą sesję: Sylwia Zawada, Certified Coach CoachWise™, Warszawa, tel. 795 069 695 lub e-mail: sylwia.zawada at gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz