Z kim współpracuję? - Bruno Rouffaer

W styczniu 2012 rozpoczęłam współpracę z Bruno Rouffaer (Belgia) jako polski oddział Rouffaer Consulting (Warszawa). Wspólnie przygotowaliśmy program dla liderów "Big Bad bosses era is over!"

Kilka miesięcy później, w listopadzie 2012 podjęłam współpracę z firmą SEKA.edu jako Menedżer Projektów Szkoleniowych. Zajmuję się głównie współpracą z ekspertami - między innymi z Bruno Rouffaer. W SEKA.edu moja potrzeba wolności jest tu szanowana, mam elastyczny czas pracy – mogę łączyć pracę na etat i coaching. To mnie motywuje, by dawać z siebie to, co najlepsze. Czuję się na swoim miejscu.  

SEKA.edu jest od listopada oficjalnym przedstawicielem Bruno w Polsce. Jeśli chcesz zaprosić Bruno Rouffaer do poprowadzenia wykładu lub warsztatu w Twojej firmie - napisz do mnie na sylwia.zawada[at]seka.edu.pl




Zobacz relację z Kongresu Kadry 2012:



Bruno Rouffaer - Bio:
  • socjolog, konsultant, coach i główny prelegent wielu międzynarodowych konferencji z ponad 25-letnim doświadczeniem 
  • właściciel Rouffaer Consulting "getting the best out of people" 
  • partner projektu www.tomorrow4isibani.be (problematyka AIDS), RPA 
  • partner farmy ekologicznej Nguni Boerdery, RPA 
  • współzałożyciel www.dna-lab.net 

Publikacje:



Klienci Bruno: 

Accor Hotels, Adecco, ADM, Astra Zeneca, AXA, Belfius Bank, Belgacom, BNP Paribas, British American Tobacco, Carrefour, Coca-Cola, Compass Group, Facilicom Services, FNAC, Foodstep, former-FORTIS Bank, Hewlett Packard, Hotel & Restaurant Association, Jafza Dubai Port, KBC International, Makro Cash & Carry, Mobistar, Molenberg Nation, Oracle, Palm Breweries, Palmeria Golf Resort, Park Plaza Group, Rezidor Group, Securitas, Sodexo, Sofitel Group, T GROUP Belgium, Valor, Vanbreda and others 



Zaproś mnie do wsparcia Twoich marzeń. Zapisz się na bezpłatną pierwszą sesję: Sylwia Zawada, Life & Business Coach, Warszawa, tel. 795 069 695 lub e-mail: sylwia.zawada at gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz